דוח על נסיעה בשולי כביש, בניגוד לתקנה 33 סמל עבירה 7256. סכום הקנס 3000 ש"ח, הדו"ח לא נמסר לי אישית אלא נשלח למשרדי החברה ויוסב על שמי בקרוב. הגיוני סכום כזה גבוה?? ניסיתי למצוא מספר לבירורים עם נציג אנושי אך אני נתקל רק בבוטים שלא מספקים מידע קונקרטי, היכן אני יכול לברר פרטים? לקבל צילום של העבירה?
אתי שלום , הסכום לדוח תעבורה על שם חברה תמיד מוכפל פי 4 כיוון שדוח אשר נרשם על שם חברה לא נושא לצדיו ניקוד אולם כאשר הדוח יוסב על שמך הוא יופחת משמעותית הסכום חלקי 4 , מוזמנת לפנות אליי בנייד המעודכן בתחתית הודעה זו לטיפול משפטי מטפלת בדוחות תעבורה והסבה על פרטיים .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גיורא שלום רב, כאשר המשטרה תופסת רכב מאזרח היא אמורה לשאת באחריות לנזקים שנגרמו לרכב. לכן באפשרותך להגיש תביעה כנגד המשטרה ו\או המגרש מטעמה ולהוכיח את טענותיך. באפשרותך להיוועץ בעו"ד ולהית מיוצג בה...
המשך תשובה