על פי החוזה הבית שקניתי היה אמור להיות ללא מדרגות חיצוניות כלומר בגובה אפס מהכביש ובפועל יש שם מדרגה הגבוהה יותר ממדרגה ממוצעת.. דבר שמאוד מפריע לנו.. הקבלן מבחינתו רוצה לפצות אותי ב 9000 שקל.. האם הסכום הוא סכום ראוי לאי עמידתו בהסכם ביננו.. תודה מראש על התשובה
ליאת שלום,
גובה הפיצוי הינו נגזרת של הנזק שנגרם לכם כתוצאה מהפרת הוראות ההסכם.
לאור האמור לעיל, יש לבחון המקרה לגופו של ענין.
בברכה,
ליאנה (ידגרוב) שעשוע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אוריאל שלום, שאלתך לא ברורה איזה ערבות נותנים לקבלן בעת רכישת דירה? לא מכיר ערבות כזו בכבוד רב, Best Regards אבי א. ששו, עו"ד ונוטריון Avi A. Shasho Adv & Notary - ששו, וקנין ושות` מש...
המשך תשובה