שלום רב, לפני כמה חודשים שילמנו תשלום אחרון לקבלן ועברנו לדירה החדשה. עם העברת התשלום ביקשתי מהקבלן שיעביר אלי את מכתב ההחרגה, הוא אמר שתוך שבועיים שלושה הוא יעביר לי. עברו כבר קרוב לארבעה חודשים ולא רק ששום דבר לא הגיע, הוא גם לא עונה לי לטלפונים. ממה אני צריך לחשוש ואיך אני אמור להשיג את המכתב?
שלום רב,
ראשית אני מניח שהערבויות חוק מכר עדיין בתוקף. בכל מקרה, אתה רשאי לפנות ישירות את הבנק המלווה ולבקש ממנו את מכתב ההחרגה בגין דירתך לאור תשלום מלוא התמורה.
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בטי שלום, אכן יש התחייבות לרישום הדירה בטאבו בתוך 12 חודשים גם על פי החוק. אולם, יכול ולא ניתן לרשום את הדירה נוכח הליכי פרצלצייה וכד` צריך לבדוק את הנתונים לעומק. הייתי ממליץ בשלב ראשון להוציא ...
המשך תשובה