מנהל העבודה מטעם הקבלן, אינו שומר על הבנין ועל נקיונו בזמן עבודתו. למרות פניות ובקשות מתעלם, מזלזל ואף הגיע לעימות מילולי צורם ומגדף המלווה בתנועות ידיים וגוף רגע לפני עימות גופני איתי נציגת הועד. פניה למנהלים בכירים בחברת הבניה להחליף את אותו מנהל עבודה. נענה בשלילה, תוך דחיית טענות הועד. האם בסמכות הועד לא לאפשר למנהל עבודה מטעם קבלן הבניה, להכנס לבנין. ולדרוש לאלתר מנהל עבודה אחר?
אביבה שלום רב,
הפנייה שלך לא ברורה. ככול מדובר בבנייה חדשה הרי שאין לך כל שליטה על ההליך הזה וככול מדובר בבנייה על פי תמ"א ההתנהלות הינה שונה.
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מורן שלום, עורך הדין צודק צריך אישור זכויות עדכני. ככול והאישור ישן יכול להיות שנעשתה עסקה בין הוצאת האישור ולבין החתימה על ההסכם ולכן צריך אישור שיאשר את מצב הזכויות למועד החתימה. בברכה, ...
המשך תשובה