מנהל העבודה מטעם הקבלן, אינו שומר על הבנין ועל נקיונו בזמן עבודתו. למרות פניות ובקשות מתעלם, מזלזל ואף הגיע לעימות מילולי צורם ומגדף המלווה בתנועות ידיים וגוף רגע לפני עימות גופני איתי נציגת הועד. פניה למנהלים בכירים בחברת הבניה להחליף את אותו מנהל עבודה. נענה בשלילה, תוך דחיית טענות הועד. האם בסמכות הועד לא לאפשר למנהל עבודה מטעם קבלן הבניה, להכנס לבנין. ולדרוש לאלתר מנהל עבודה אחר?
אביבה שלום רב,
הפנייה שלך לא ברורה. ככול מדובר בבנייה חדשה הרי שאין לך כל שליטה על ההליך הזה וככול מדובר בבנייה על פי תמ"א ההתנהלות הינה שונה.
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אביגיל שלום, אם הבנתי נכון ההסכם נחתם לפני קבלת היתר הבנייה. במצב שה יש בעיה עם השינוים שכפי הנראה נוסחו באופן שונה בהסכם ההתקשרות. אני מציע להתייעץ עם עורך הדין אשר ערך את ההסכם מטעמכם כדי ל...
המשך תשובה