רכשתי דירה מקבלן לפני מספר חודשים ובבעלותי דירת מגורים נוספת שאני מתגורר בה כרגע. ברצוני למכור את הדירה בה אני גר האם יחייבו אותי במס שבח על המכירה??

שלום רב,
אם הדירה נמכרת בתוך 18 חודשים היא דירה יחידה וחלים עליה הכללים של דירה יחידה מזכה.
בברכה. אבי א. ששו, עו״ ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נתי שלום, יש בהסכם לוח תשלומים ושם כתוב המועדים לביצוע התשלום. הגיוני שאת התשלום האחרון משלמים סמוך למועד מסירת החזקה בדירה. ההצמדה של התשלומים חלה גם על מועד האיחור. מנגד הקבלן מחוייב לשלם ...
המשך תשובה