שלום, תאריך מסירת הדירה בחוזה אצלנו הוא 1.9.2016. אף אחד לא עידכן אותנו על איחור במסירה אבל הבנתי שזה חוקי. לאחר שיחה עם מנהל הבנתי שלפני ינואר 2017 אין סיכוי לקבלת הדירה. האם יש טעם לדבר עם הקבלן מעכשיו כדי להבין ממנו האם השתנה מאוד מסירת הדירה או לחכות לעוד 60 יום ולשמוע את ההתחמוקיות שלו אז? (שינויים בדירה וכדומה..) תודה, יוני
יוני שלום רב,
אין צורך בתכתובות מיותרות לאחר 60 ימי איחור הוראות החוק הם שמכתיבות את הפיצוי ולכן בשלב זה יש להמתין.
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
רותם שלום, ראשית כדי לענות על השאלה צריך לראות את ההחלטה. יחד עם זאת, מאחר והאיחור עולה גם על תקופת הגרייס הרי שהחובה לתשלום הפיצוי קמה גם לפי חישוב מקל עם החברה. בברכה, אבי א. ששו עו"ד ...
המשך תשובה