שלום וברכה קנינו דירה מקבלן ולאחר קבלת טופס 4 הוזמנו לקבלת הדירה אך נוכחנו שלא התקינו מטבח וכלים סניטאריים, בחוזה כתוב שהדירה תהיה מוכנה למסירה רק אחרי טופס 4. הקבלן טוען שהדירה מוכנב למסירה אך אנחנו לא יכולים לגור עד שיסיים, האם אנחנו מחוייבים לקבל ממנו את הדירה ללא מטבח ושירותים ?
חיים שלום רב,
מסירת דירה ללא מטבח והרכבת כילים סניטריים אינה מסירה שכן לא ניתן לעשות שימוש בדירה במצב זה.
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
טל שלום, תלוי איזה שאלות! באופן כללי יש הסכם ותוכניות מצורפות להסכם לפיכך ככול והקבלן עומד בהסכם - אני לא רואה בעיה. בברכה, אבי א. ששו, עו"ד...
המשך תשובה