שלום רב, אני קבלן ביצעתי עבודה בבית של אדם מסויים (עמיד מאוד) העבודה בוצעה עבור קבלן אשר ככל הנראה הינו פושט רגל והלה אינו משלם עבור העבודה .ברצוני לדעת האם יש דרך להעביר את דרישת התשלום ישירות לבעל הנכס אשר אצלו בוצעה העבודה ?,

שלום,
ככול ובעל הכנס לא שילם לקבלן עבור העבודה שאתה ביצעת אז יש לך אפשרות לדרוש תשלום
בברכה
אבי א. ששו, עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אברהם שלום, רכישת דירה הינה עסקה במקרקעין המחייבת דיווח לרשות מס. האופן שבו נחתם ההסכם והדיווח לרשות המס הוא שיקבע את אופן הרישום . לא ניתן לשנות לאחר מכן אלא בדיווח ותשלום מס על פי הדין. ב...
המשך תשובה