ערב טוב, האם הקבלן יכול להצמיד את התשלום על דירה מוכנה לאכלוס (הבניין קיבל כבר טופס 4) למדד תשומות הבניה? במידה וכן ממתי מצמידים....האם גם את התשלום הראשון מצמידים או שמהתשלום השני? תודה

כפיר שלום,
ההצמדה היא בהתאם להוראות הסכם המכר ועל פי הדין
ככול והחישוב שגוי על זה ניתן לערער.
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
חגית שלום, בדרך כלל המועד הרלוונטי הוא מועד קבלת טופס 4 אשר מהווה את המועד אשר ניתן לבצע מסירה. יחד עם זאת, בהתאם להוראות ההסכם צריך לבצע את המסירה בהתראה מתאימה ולכן ככול והגעתם ליום האחרון בו ...
המשך תשובה