ערב טוב. אני רוצה ליקנות דירה מקבלן שבונה עם הון עצמי שלו ללא ליווי בנקאי. הוא אמר שירשום לי הערת אזהרה בטאבו אך השאלה היא מה עם הכספים שאתן לו ? הרי אין ליווי וערבות בנקאית. האם זה מקובל ובטוח?האם ניתן לחייב אותו לתת לי ערבות בנקאית? על שם מי רושמים את ההמחאות? על שם הקבלן? האם זה מסוכן? הביניין במצב של 60 אחוז מבחינת חוק המכר לתשלומים. אודה על טיפים והנחיות כלליות.

ערן שלום,
בהחלט הדבר אפשרי אך הייתי ממציץ להיות מלווה בעורך דין אשר מתמחה בתחום הנדלן.
יש הנחיות חוקיות לנושא זה.
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בטי שלום, אכן יש התחייבות לרישום הדירה בטאבו בתוך 12 חודשים גם על פי החוק. אולם, יכול ולא ניתן לרשום את הדירה נוכח הליכי פרצלצייה וכד` צריך לבדוק את הנתונים לעומק. הייתי ממליץ בשלב ראשון להוציא ...
המשך תשובה