רכשנו דירה בצפון הארץ, היינו אמורים לקבל אותה בחודש שעבר והקבלן טען שבגלל תוספות מסוימות שביקשנו אז מועד המסירה מתאחר, למרות שבחוזה כתוב באופן מפורש ביותר שהתוספות לא ישפיעו בכלל על מועד המסירה! בקיצור הוא הפר את החוזה והתנער מאחריות, טוען שאנחנו רצינו את התוספות ובגלל זה יש איחור והיינו צריכים לקחת זאת בחשבון. מה עושים עכשיו? ניתן לתבוע אותו?

שלום,
ככול והאיחור עולה על 60 מיום ניתן להגיש תביעה מכוח החוק.
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דוד שלום, מהנתונים שאתה נותן לא נראה לי שהתקבל טופס 4 אשר מתקל בגמר בנייה. ככול ומודיעים לך על איכלוס בעוד 5-6 חודשים זה אומר אולי שהתקבל טופס 4 ללא אישור לאיכלוס ולכן זה לא עומד על פניו בתנאי ההסכ...
המשך תשובה