שלום רב, קבלן הפר חוזה, גם היו ליקויי בניה בדירה, גם נמסרה באיחור, וכל מיני דברים מקצועיים בוצעו באופן רשלני. האם צריך לתבוע תביעה אחת או שאפשר לפצל וכך להגדיל את סיכויי קבלת הפיצויים?

ככול והתביעה התגבשה צריך להגיש את התביעה בגין כל הרכיבים אחרת יהיה צורך בבקשה נפרדת לפיצול סעדים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יהודה זה לא חלק מהפורום אולם, בעל דין חייב להתייצב לדיון ובתביעות קטנות לא ניתן להתייצב עם מייצג. לכן בנך חייב להגיע לדיון בכבוד רב, Best Regards אבי א. ששו, עו"ד ונוטריון Avi A. Shasho Ad...
המשך תשובה