שלום רב, אנחנו עומדים לחתום על חוזה לרכישת דירה מקבלן שתהיה מוכנה בעוד כשנתיים. יש לנו דירה שאנחנו מתכוונים למכור לקראת המעבר לדירה החדשה. האם זה נחשב כאילו יש לנו 2 דירות מבחינת מס שבח? אנחנו צריכים למכור את הדירה הנוכחית לפני שחותמים על חוזה? תודה

ברכישת דירה מקבלן המועד שבו נספרים 18 עד שיש למכור את הדירה הנוספת הינו ממועד קבלת החזקה. כך שבשלב זה השומה תוקפא עד המכירה. יש מספיק זמן להתארגן למכירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מאיר שלום, כל עוד לא נחתם הסכם אין כל משמעות לדברים אתה יכול לבטל את ההתקשרות ויכול שזה זמן טוב לאור העובדה שהקבלן איתו אתה מתקשר לא עומד בהתחייבות כבר כעת. בברכה, אבי א. ששו, עו"ד...
המשך תשובה