שלום רכשנו דירה מקבלן. הבנייה הסתיימה ומחכים לטופס 4. הקדמנו תשלום עס 1.2 מ' שקל אבל הקבלן מסרב לקבל את התשלום לפני ה 16 לחודש, לאחר פרסום מדד תשומות הבנייה. בחוזה אנחנו חתומים על כך שהקדמת תשלום טעטנה אישור של הקבלן. האם זה חוקי לסרב קבלת תשלום ? הרי הקבלן יכול לדחות את הבנייה שוב ושוב ולהרוויח כל פעם מחדש את עלויות המדד למרות שהבניה הסתיימה

ככול וההסכם אוסר על הקדמת תשלום צריך לפעול על פי הוראות ההסכם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
פאני שלום בהתאם להוראות חוק המכר האחריות היא שלוש שנים הקבלן צריך לטפל בכך בברכה, אבי א. ששו, עו"ד...
המשך תשובה