רכשתי דירה, ובחוזה כתוב כי אחוז מסוים מהתשלום ישולם ביום מסוים, ומצויין עוד כי: "תשלום זה ואילך כפוף לקבלת היתר בניה מלא לפרוייקט". לבקשתי, שלחה לי החברה את ההיתר שקבלה ובו כתוב: "היתר הבנייה מהווה אישור תכנוני לבניה ואינו מהווה אישור לתחילת עבודות הבניה". שאלתי: האם אני חייב לשלם או שהיתר כזה איננו "היתר בניה מלא"?
.jpg)
אוריאל שלום, שאלתך לא ברורה איזה ערבות נותנים לקבלן בעת רכישת דירה? לא מכיר ערבות כזו בכבוד רב, Best Regards אבי א. ששו, עו"ד ונוטריון Avi A. Shasho Adv & Notary - ששו, וקנין ושות` מש...
המשך תשובה