אני עובדת כבר 11 חודשים בנתב"ג בתור שירות לנוסע דרך חברת כוח אדם וגם לומדת במקביל במכללה ועכשיו אני חושבת להתפטר בגלל עומס בלימודים, רציתי לדעת האם מגיע לי פיצוים וממי?
נופר שלום,
זה לא התחום שלי ולא התחום של הפורום
יחד עם זאת ההגיון אומר שמגיע לך פיצויי פיטורים.
בברכה,
אבי א. ששו, עו|ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דליה שלום רב, מבחינת שטח שצמוד לדירה זה יהיה שייך לך אולם מבחינת השימוש לא בטוח. פורמאלית שימוש בשטח צמוד לחניה הינו שימוש בחריגה מתוכנית ומהווה עבירה על הוראות חוק התכנון והבניה. האם הרשות המק...
המשך תשובה