שלום, אני רואה שלפי החוזה עם הקבלן, הוא צריך לרשום את הדירה בטאבו בתוך שנה מיום קבלת המפתח. אני גרה בדירה כבר שנתיים והיא עדיין לא רשומה. אדגיש כי שילמתי לקבלן עבור הרישום. מה אפשר לעשות? תודה

בטי שלום,
אכן יש התחייבות לרישום הדירה בטאבו בתוך 12 חודשים גם על פי החוק. אולם, יכול ולא ניתן לרשום את הדירה נוכח הליכי פרצלצייה וכד' צריך לבדוק את הנתונים לעומק.
הייתי ממליץ בשלב ראשון להוציא מכתב לקבלן וקבל הסברים.
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לא מדובר בסעיף חוזי אלא בטופס הזמנה של שינויים שבו כנראה הוכנס נושא הדחייה בשל השינוייים. מאחר ומדובר בעיכוב יחסית קטן הייתי מנסה להגיע להסכמות עם הקבלן....
המשך תשובה