שלום רב, האם הסעיף הבא הוא סעיף סטנדרטי לרכישת דירה מקבלן: "המדד החדש" פירושו המדד הגבוהה ביותר שיתפרסם עד וכולל ה15 לחודש שבו בוצע התשלום בגין החודש שקדם לחודש התשלום. לכל תשלום ותשלום המפורט במסמך זה ו או בחוזה יתווספו הפרשי הצמדה במדד בשיעור השינוי של המדד החדש ביחס למדד הבסיסי.
ניר שלום,
מדובר בעניין מסחרי
בכל מקרה, אני עורך דין של רוכש הייתי מתקן את הסעיף
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נתנאל שלום, בצר לי לא אוכל לסייע כאן ואני מציע לפנות לסיוע משפטי זה דורש התערבות יותר מעמיקה בברכה, אבי א. ששו, עו"ד...
המשך תשובה