שלום רכשתי דירה בחוזה רשום מסירה 30 חודשים מההיתר ההיתר היה ב23 למרץ 2015 הקבלן איחר האם : מגיע לשכירות י לפי חוק מכר תשלום במועד בו חלפו 30 חודשים דהיינו מ23 לספטמבר 2017 עד היום שימסור בחוק רשום תשלום לפי שכירות כפול 1.5 בחוזה רשום 4000 ₪ במידה ויאחר מה הקובע?

בני שלום,
הוראות החוק גוברות על כל הוראה חוזית
ולכן הפיצוי הינו על פי החוק
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
סיון שלום, טופס 4 הינו אישור לחיבור החשמל והמים וכן אישור איכלוס הבנייה כאשר הוא מחובר כמובן, שלא ניתן לקבל את הדירה כאשר אין חיבור חשמל בפועל. בברכה, אבי א. ששו, עו"ד...
המשך תשובה