שלום רב, קנינו דירה מקבלן והקבלו נותן לנו שובר של 20,000 שקל לקניית מטבח. בחברות מטבחים שהיינו מטבח עולה בסביבות 35,000 שקל. כמובן שהקבלן נותן מטבח סטנדרטי משלו ירשום בחוזה שעל מטבח מקבלים זיכוי של 3,000 שקל. האם אני זכאי לקבל זיכוי זה מעבר לשובר של ה20,000 שקל? תודה מראש

אורי שלום,
בהסכם המכר יש חובה לתת רישמה של ציוד שככול ואתה לא עושה בו שימוש יש זיכוי
רשימת הזיכויים הינם חלק מהסכם המכר.
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ציפי שלום מדובר בעסקה נוספת ולא רק בעניין טכני של שינוי דירה. מציע שנושא זה יטופל על ידי עורך דין מתמחה בתחום בברכה אבי א ששו, עו״ ד...
המשך תשובה