חג שמח, לפני כחודשיים נכנסנו לדירה שרכשנו מקבלן, אחרי כמה זמן הבחנו בכתם רטיבות ועובש בתקרה, פנינו לקבלן בתלונה והוא אמר שהוא לא אחראי לזה, וזה לא רטיבות ובעצם בגלל שלא ראינו את זה קודם אז זה כאילו הסכמנו לקבל את הבית ככה כמו שהוא. בעלי התייאש והסכים לתקן לבד. אני טוענת שהצדק איתנו, האם הוא יכול כך לפטור את עצמו מאחריות?
דגנית שלום,
הקבלן אחראי לכל הליקויים שיתגלו בדירה במהלך תקופה של שנה מקבלת הדירה, המכונה גם תקופת הבדק. בהקשר זה, יודגש כי הדיירים לא יכולים לוותר במועד קבלת הדירה על זכות הנובעת מפגם או מום נסתר, אשר התגלה במועד מאוחר יותר.
בברכה,
ליאנה ידגרוב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אביגיל שלום, אם הבנתי נכון ההסכם נחתם לפני קבלת היתר הבנייה. במצב שה יש בעיה עם השינוים שכפי הנראה נוסחו באופן שונה בהסכם ההתקשרות. אני מציע להתייעץ עם עורך הדין אשר ערך את ההסכם מטעמכם כדי ל...
המשך תשובה