שלום לכולם אני ואשתי עברנו לדירה קבלן עפי החוזה נכתב שהגינה תפותח מזה חצי שנה ממסירת הדירה ,אנחנו מחכים כבר כמה שנים , אנחנו אוהבים את הדירה אבל מתחרטים על העסקה , יש לי עילה? סעדים? מה ממליצים? תודה לעונים!!!
טל שלום רב,
יש התחייבות של קבלן שלא מולאה ולכן יש לכם עילה כנגד הקבלן.
בברכה
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מאי שלום, נראה של שלא כל הנתונים שאת מוסרת מדוייקים. לא יכול להיות שקיבלת אישור מס רכישה לפני ביצוע המכירה של הדירה הנוספת שכן מדובר בהקפאת שומה. לעניין תשלם מס שבח - רוב הפטורים בוטלו וכיום ...
המשך תשובה