שלום, רכשתי דירה ושילמתי כמה תשלום יחסית במועד. היות והקבלן לא שלח לי שום דרישת תשלום הייתי בסטנד ביי למשך שנה, אח"כ התחלתי לדאוג ופניתי לברר מה קורה עם התשלומים, מתברר לי שהיה לו נוח לא לבקש ממני את הכסף היות והתשלומים האלו צברו ריבית. השאלה שלי היא: האם מותר לו לקחת ריבית על תשלומים שהוא טרח אפילו לבקש ממני? תודה

לא שילמת יש על זה הצמדה כך גם הקבלן איחר מסירה יש לו פיצוי קבוע בחוק
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אורי שלום רב, בכל הכבוד, לא הצלחתי להבין את שאלתך. הערבות ניתנת על פי הוראות חוק המכר (דירות) (הבטחת השקעות של רוכשי דירות), תשל"ה-1974. כל תשלום מעל 7% ממיר הדירה חייב להיות מגובה בערבות על ...
המשך תשובה