בוקר טוב, לפני כחודש היה צריך להיות מועד המסירה אך הפרויקט מתעכב ועדיין לא ברור מתי נקבל את המפתח. האם אנו יכולים לתבוע פיצוי עקב האיחור? תודה ושבוע טוב
אהוד שלום רב,
כפי שהנושא עולה הרבה בפורום הוראות החוק הינן ברורות ופיצוי מגיע ככול ויש איחור העולה על 60 יום ממועד המסירה הנקוב בהסכם המכר.
ככול והאיחור עולה על 60 יום התשלום הינו מהיום הראשון לאיחור בשיעור של 150% בשמונת החודשים הראשונים ולאחר מכן 125% מדמי שכירות של דירה דומה באזור.
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שירה שלום רב, נכון להיום אין חוק במדינת ישראל האוסר על החזקת מזומן קל וחומר תשלום במזומן. יחד עם זאת ככול ואחזקת המזומן הינה כדי להסתיר את מרור הכסף ובמילים אחרות הון שחור שלא שולם עליו מס יש בכך ע...
המשך תשובה