שלום רב. בתאריך 22.1.15 חתמתי על חוזה לרכישת דירה בפרוייקט "לה דוויל" באשדוד. קבלן ש.ס אדיר בע"מ . בחוזה התחייב הקבלן למסור את הדירה ב 31.10.15 בפועל הקבלן הודיע כי יש עיכוב עד סוף ינואר ושלא מגיע לנו פיצוי בעקבות כיכוב שנוצר לו ממבצע צוק איתן. יש לציין שקניתי את הדירה כמעט חצי שנה לאחר סיום המבצע וכי הוא חורג ביותר מ 60 יום הניתנים לו עפ:י החוק. אפשרי לבדוק נושא זה במשרד השיכון ? והנ"ל תקין ?
ענבל שלום,
את זכאית לפיצוי בהתאם להוראות חוק המכר
פני לייעוץ משפטי לצורך כך
בברכה,
אבי א. ששו,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בנימין שלום, הדרך הפשוטה זה להביא ביקורת מבנים שיוציאו חוות דעת מתאימה ואז יש חובה לבצע את התיקון ככל והבנייה אינה חוקית. בברכה, אבי א. ששו, עו"ד ...
המשך תשובה