יש לנו עובש מאחורי הארון בחדר השינה שנגרם מהגשמים, הקבלן טוען שזה הפרשי טמפרטורות. אנחנו ישנו שם עם תינוק שרק נולד, בגיל ארבעה חודשים בערך הילד התחיל להרגיש לא טוב, רק לאחרונה גילינו אסטמה עור הילד חולה מאוד. אנחנו מרגישים שהקבלן מתנער לקחת על עצמו פירוק של הארון ובכלל. הוא רק מציע תיקון נקודתי. ויש עוד נקודות של רטיבות שהוא בכלל לא בודק. אנחנו גם רוצים איטום מבחוץ ברמה הכי גבוהה שיש. תודה

צדקים
צריך בדק בית ודרישה מתאימה מהקבלן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, הסכם הוא הסכם ולכן הוא מחייב את 2 הצדדים. ככול וצד מפר הסכם יש לכך סעדים ותרופות בחוק החוזים. בברכה, אבי א. ששו,עורך דין ...
המשך תשובה