יש לנו עובש מאחורי הארון בחדר השינה שנגרם מהגשמים, הקבלן טוען שזה הפרשי טמפרטורות. אנחנו ישנו שם עם תינוק שרק נולד, בגיל ארבעה חודשים בערך הילד התחיל להרגיש לא טוב, רק לאחרונה גילינו אסטמה עור הילד חולה מאוד. אנחנו מרגישים שהקבלן מתנער לקחת על עצמו פירוק של הארון ובכלל. הוא רק מציע תיקון נקודתי. ויש עוד נקודות של רטיבות שהוא בכלל לא בודק. אנחנו גם רוצים איטום מבחוץ ברמה הכי גבוהה שיש. תודה

צדקים
צריך בדק בית ודרישה מתאימה מהקבלן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
רוני שלום, ראשית הקבלן מחוייב לרשום את הדירה בטאבו בתוך 12 חודשים אולם יכול והמקרה הזה שונה ולא ניתן היה לרשום עקב פרצלציה או נושא אחר. בכל מקרה, בהסכם המכר צריך להיות הנחיות לנושא הרישום בדו...
המשך תשובה