שלום רב, חתמנו על הסכם לרישת משרד בבניין של משרדים. על שם מי אמור להיות חוזה חכירה? קיבלנו חוזה חכירה מהחברה המשכנת ושם רשום על שם בעלים ראשון של המשרד ולא הבעלים שממנו אנו רוכשים את המשרד. אודה לעזרתכם האם חוזה חכירה צריך להיות על שם בעלים ממנו אנו רוכשים את המשרד? והאם אחרי הרכישה עלינו לדאוג לכך שחוזה חכירה ישונה על שמינו. תודה, ליאור
ליאור שלום,
ככול ויש העברה של החכירה אליך זה לא כל כך עקרוני.
הייתי מפנה את החברה המשכנת לכך כדי שתיתווסף הערה על כך.
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נתי שלום, יש בהסכם לוח תשלומים ושם כתוב המועדים לביצוע התשלום. הגיוני שאת התשלום האחרון משלמים סמוך למועד מסירת החזקה בדירה. ההצמדה של התשלומים חלה גם על מועד האיחור. מנגד הקבלן מחוייב לשלם ...
המשך תשובה