נכון. צריך להצמד לחוזה שנחתם בטרם היה היתר בניה. החוזה מצמיד מיום ההיתר. ההיתר ניתן כאשר במגרש יש צינור אסבסט ישן הדורש הוצאתו. זו עובדה. איך ניתן ההיתר...אולי כל מיני עסקנים שבוחשים בדירה.. אני חוזר ושואל האם יש מן הצדק שאדרוש מהקבלן הצמדה מיום עליה לקרקע בפועל ולא מיום ההיתר שאינו רלוונטי במקרה שלי??

אלי שלום,
הנושא דורש בדיקה של ההסכם שנחתם וזה המתווה עליו הדברים יקבעו.
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מייקל שלום, ככול לוהגדר מסומנת בתשריט יש חובה לבצע זאת. באופן כללי, הרשויות דורשות גדר לדירות גן אבל צריך לברר זאת עם מהנדס או מחלקת הרישוי ברשות המקומית. בברכה, אבי א. ששו, עו"ד...
המשך תשובה