שלום, רכשתי דירה חדשה מקבלן ואני מעוניינת בתכניות קונסטרוקציה לטובת חישוב עומסים. קיבלתי תכנית תסריטים במקום. האם מחויבים לתת לי תכנית קונסטרוקציה?
נטלי שלום רב,
את יכול לצלם את התוכנית מתיק בניין בלי להמתין לטובות של הקבלן
בכבוד רב, Best Regards
אבי א. ששו, עו"ד ונוטריון Avi A. Shasho Adv & Notary -
ששו, וקנין ושות'
משרד עורכי - דין ונוטריונים
"המגדל" - דניאל פריש 3, ת"א
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דרוש שלום, בודאי שיש הגבלה ריבית גבוהה מהווה קנס אשר יכול להינתן רק על ידי המחוקק. לפיכך ככול והריבית אינה חוקית או ריבית נשך אסורה היא תבוטל על ידי בית המשפט. בברכה, אבי א. ששו, עו"ד...
המשך תשובה