שלום. אני מעוניין לרכוש דירה מקבלן. בחוזה של הקבלן נתן לי כתוב ש-60 היום הראשונים באיחור המסירה לא יזכו בפיצוי. האם הדבר חוקי?
שלום רב,
הסכם מכר הינו הסכם לכל דבר ועניין ולכן ככול ומוסכם שאיחור של 60 יום לא יהווה הפרה של ההסכם והקבלן יכול לבצע מסירה מאוחרת עד 60 יום ללא פיצוי אזיי מועד המסירה נדחה למועד אחר ורק איחור מהמועד הנדחה חלה חוק והפיצוי המפורט בחוק.
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דרוש שלום, בודאי שיש הגבלה ריבית גבוהה מהווה קנס אשר יכול להינתן רק על ידי המחוקק. לפיכך ככול והריבית אינה חוקית או ריבית נשך אסורה היא תבוטל על ידי בית המשפט. בברכה, אבי א. ששו, עו"ד...
המשך תשובה