שלום, האם יש בעייתיות במכירת דירה שרכשתי מקבלן וטרם קיבלתי אותה? הפרויקט בהליך בנייה והמסירה רק עוד שנה. הבנתי שצריך לשלם מס גבוה. האם נכון וכמה % מס אם כן? יש דרך יצירתית לעקוף זאת? תודה

ככול והבנתי נכון את השאלה הכוונה למס רכישה ככול והדירה הראשונה לא נמכרת בתוך 18 חודשים - המועד נספחר יום מסירת החזקה שנרכשה ולא ממועד הרכישה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
רועי שלום, אני מניח שאתה רוכש את הנכס כפי שהוא ומחוייב להשלים את הנכס. יש המתמחים בטיפול בהוצאת טופס 4 מציע לפנות אליהם בברכה, אבי א. ששו עו"ד...
המשך תשובה