שלום, אשמח לדעת מה קורה במקרה בו החברה המשכנת טוענת כי איבדה את התיק עם המסמכים הדרושים לרישום בטאבו? על מי חלה החובה והאחריות לשמירת המסכים והאם הדבר מעוגן בחקיקה? תודה
יעל שלום רב,
ככול ויש לך את העתק המסמכים ואסמכתא על מסירתם לחברה המשכנת התשובה לכך היא ברורה והחובה על החברה המשכנת לטפל בכך. יחד עם זאת, חובתך במגביל לסייע להשיג את כל האישורים הדרושים.
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דוד שלום, מהנתונים שאתה נותן לא נראה לי שהתקבל טופס 4 אשר מתקל בגמר בנייה. ככול ומודיעים לך על איכלוס בעוד 5-6 חודשים זה אומר אולי שהתקבל טופס 4 ללא אישור לאיכלוס ולכן זה לא עומד על פניו בתנאי ההסכ...
המשך תשובה