אנחנו חתמנו על הסכם עם קבלן והיינו אמורים להיכנס במרץ האחרון לדירה שרכשנו. הבעיה שמאז הקבלן מתעכב, וכל הזמן דוחה אותנו עם עוד תירוצים. האם מגיע לנו פיצוי על האיחור במסירה? האם הוא צריך לפצות אותנו על שכר הדירה שאנחנו משלמים בינתיים? תודה רבה
אילנית שלום רב,
ככול ומועד המסירה הינו בחודש מרץ אזיי מגיע לכם פיצוי בהתאם להוראות החוק.
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
רינה שלום, עיכוב במסירה מקנה פיצוי על פי הוראות החוק בשמונת החודשים הראשונים 150% ולאחר מכן 125% מדמי שכירות של אותה דירה בברכה, אבי א. ששו, עו"ד...
המשך תשובה