סבא שלי עלה מצ'כיה כשהיה כבן 12 לאחר מלחמת העולם השנייה. לאבא שלי, בנו של סבא, אין אזרחות צ'כית כיוון שהוא לא סידר זאת. רציתי לדעת אם ישנה אפשרות שתהיה לי אזרחות צ'כית? מה עלי לעשות לשם כך? יש לציין שסבי נפטר. תודה!
מהנתונים שמסרת לא ניתן לקבוע בוודאות אם יש זכאות עבורך לאזרחות צ'כית.
לקבלת פרטים נוספים, אבקש לצור עימי קשר טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
במידה והאזרחות ההונגרית שתקבל היא במסגרת ״אזרחות טבעית״ להבדיל מהליך התאזרחות, אז הילדים שלך יהיו גם הם זכאים לאזרחות הונגרית. אשתך תהיה זכאית, רק אם היא תשלוט בשפה ההונגרית ברמה בינונית....
המשך תשובה