סבתי נולדה בצ'כיה ב-1915 להורים פולנים, והם התגוררו שם עד 1934 אז נאלצו לברוח אחרי עליית הנאצים לשלטון, ועלו ארצה. אני לא בטוח מתי הוריה של סבתי עברו להתגורר בצ'כיה - מן הסתם לפני שנולדה שם - אבל הם במקור מפולין. אני יודע שהם עלו ארצה עם דרכונים פולניים. האם יש זכאות לאזרחות צ'כית?
לצערי, לא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אם הילדים נולדו אחרי מאי 69 ניתן להסדיר להם דרכון צ`כי. לכלל זה יש חריגים מעטים ולכן אם ברצונך לדעת בדיוק מירבי אם הם זכאים, אתה מוזמן לצור עימי קשר טלפוני....
המשך תשובה