שלום רב, קבלתי אזרחות הונגרית לפני חודש, מתי ילדי יוכלו ליהנות מאזרחות זו? והאם אפשר לעשות הארכה לוויזה לארה"ב עם אזרחות הונגרית במידה ואני רוצה לטייל יותר משלושה חודשים?
ניתן לטפל בילדים כבר עכשיו ככל הנראה ללא צורך בידיעת השפה ההונגרים על ידם. לגבי כניסה לארה״ב ללא ויזה - המסלול ל-90 יום בלבד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אם סבך היה אזרח הונגרי ולא וויתר על אזרחותו, אז עבורך לא יהיו מבחני שפה כלל. לקבלת פרטים נוספים אנא צור קשר ישירות עימט 054-7525243....
המשך תשובה