שלום, אמי נולדה במחנה עקורים (זאגרב) אחרי השואה לשני הורים ניצולי אושוויץ ממוצא הונגרי. א. האם היא זכאית לדרכון הונגרי? ב. האם אנחנו (ילדיה) זכאים? תודה
עקרונית כל הצאצאים של הסבא ההונגרי זכאים לאזרחות הונגרית בכפוף להמצאת מסמכים מתאימים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אנא בדקי מכח איזה סעיף קבלה אמך האזרחות הצ`כית. זה מופיע בתעודת האזרחות שלה. אם מדובר באזרחות לפי סעיף 33 אז אין זכאות עבורך ואם מדובר בסעיף אחר אז יש זכאות עבורך במידה ונולדת אחרי מאי 1969....
המשך תשובה