שלום רב! סבתא שלי נולדה בסלובקיה עוד לפני המלחמה, ובתום המלחמה הגיעה לישראל ונישאה כאן בשנת 1950. האם לנכדים שלה מגיעה אזרחות סלובקית?
במקרה זה, לאור גילה של הסבתא, אם רק הסבתא סלובקית, אז לא מגיעה אזרחות לילדיה ונכדיה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
טרם הנפקת דרכון חדש צריך להציג מסמכים הונגריים: תעודת אזרחות הונגרית שהונפקה לאחרונה, תעודת לידה הונגרית, כרטיס זהות הונגרי לתושב חוץ ותעודת נישואין הונגרית למי שנשוי. רק לאחר השגת כל המסמכים הנ"ל נית...
המשך תשובה