בקרוב בעלי אמור לקבל דרכון הונגרי בעקבות בקשה שהגיש בתור נכד לסבא שעלה מהונגריה אחרי המלחמה. אנחנו נשואים כשלושה חודשים. האם אני באופן אוטומטי יכולה לקבל גם דרכון הונגרי? האם אנחנו יכולים לעבוד באירופה (ברלין או לונדון) באופן חוקי?
בכדי שתוכלי להוציא אזרחות הונגרית עבורך צריכים להתקיים שני תנאים. הראשון - חמש שנות נישואין וילד משותף עם בעלך ההונגרי. השני - לימוד בסיסי של השפה ההונגרית.
בכדי לגור באירופה תחת ויזת תושב (להבדיל מאזרח) ולהנות מכמעט כל הזכויות העומדות לבעלך באיחוד - עלכם לפנות לרשויות המדינה לה אתם מתכוונים להגר ולבקש ויזה לבן זוג נשוי. אתם אמורים לקבל הויזה יחסית בקלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עקרונית בכדי להגיש בקשה לאזרחות סלובקית לבני המשפחה צריך להציג לגבי חמל וחמותך מסמכי לידה ונישואין וכן הוכחה כי היו אזרחים סלובקיים אחרי ספטמבר 1939. לגבי עלויות- הן משתנות ממקרה למקרה וניתן לקבל ...
המשך תשובה