אני דור שלישי, סבי נולד בבודפשט. התחלתי את התהליך אבל הזהירו אותי שהקשיחו מאוד את בדיקות השפה בשלב הראיון . רציתי לדעת מהן הדרישות המדויקות? האם עדיין ניתן לעבור את התהליך עם ידע בסיסי?
אם סבך היה אזרח הונגרי ולא וויתר על אזרחותו, אז עבורך לא יהיו מבחני שפה כלל. לקבלת פרטים נוספים אנא צור קשר ישירות עימט 054-7525243.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
במידה וחמותך היתה אזרחית צ`כית ניתן יהיה להסדיר אזרחות צ`כית לה ולאשתך ולילדך בכפוף למציאת מסמכים מתאימים. לגביך - אין זכאות לאזרחות צ`כית מכח הנישואין....
המשך תשובה