שלום רב, סבי ז"ל וסבתי שעודנה בחיים נולדו שניהם בסלובקיה. בעבר אף תבעה סבתי יחד עם אחותה פיצויים עבור ביתם בברטיסלבה וקיבלה את הפיצויים הנדרשים. אמי, ביתם, איננה בחיים יותר. האם קיימת האפשרות ל'דלג' על דור בקבלת האזרחות? תודה,
במקרה שתיארת ניתן "לדלג" על דור ולהסדיר לך האזרחות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נכדיך זכאים להוצאות אזרחות הונגרית בכפוף להצגת מסמכים מתאימים. אין מורך שאתה תגיש בקשה לאזרחות הונגרית עבורך בכדי שהילדים והנכדים יהיו זכאים....
המשך תשובה