שלום. כיום אני גר בארה"ב , אמי נולדה בהונגריה ב1947 עלתה לארץ ב1956 . אין לי את תעודת הלידה שלה ההונגרית. איך אני משיג תעודת לידה . ואם יש אפשרות בכלל לעשות משהו. תודה מראש
צריך לפנות לרשויות בהונגריה לקבלת תעודת הלידה של אמך. היא צריכה לפנות באופן אישי. אם זה לא מסתדר לכם, אתה מוזמן לצור עימי קשר ואני אטפל בכך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ייתכן ואתה זכאי לאזרחות סלובקית, תלוי. אם נולדת אחרי שנת 1968 קיימת זכאות לך ולילדיך ובתנאי שאביך עזב את סלובקיה אחרי ספטמבר 1939....
המשך תשובה