אני בת מאומצת לאב ואם הונגרים בעלי דרכון הונגרי. אם גם אני מעוניינת באחד כזה – האם יש לי אפשרות להוציא דרכון? או האם ישנה חובה לקשר דם? תודה מראש, אודליה
עקרונית ניתן להסדיר אזרחות עבורך, אולם הפרוצדורה לקבלה יחסית מורכבת. אני מציע שתצרי קשר עם המשרד לבדיקה מדוקדקת יותר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לפי הנתונים, נראה כי קיימת זכאות מהותית להסדרת האזרחות הסלובקית. לבדיקה מקיפה ומדויקת יותר את מוזמנת לשלוח אלי לאימל העתק מהמסמכים הסלובקיים. ניתן לפנות אליי דרך ייעוץ אישי...
המשך תשובה