יש ברשותי דרכון הונגרי שקיבלתי מתוקף היותי צאצא ליוצאי הונגריה. האם הילדים שלי זכאים לדרכון אוטומטי ? ואם לא מה התהליך להסדרת הנושא? תודה
אף אחד לא זכאי לקבלת אזרחות אוטומטית. צריך להוכיח הזכאות. במקרה שלכם חסרים פרטים לקבוע כיצד לנהוג. האם אביך קיבל האזרחות עם או בלי קשר לידיעת השפה? אני ממליץ לפנות אלי טלפונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש סיכוי שיש זכאות עבורך. כלל האצבע הוא שהסבא והסבתא שלך היו אזרחים צ`כוסלובקיים ולא ויתרו על האזרחות שלהם. עדיין לא ברור אם יש זכאות לאזרחות צ`כית או סלובקית כי חסרים פרטים....
המשך תשובה