שלום, סבי נולד בהונגריה בשנת 1895 וסבתי נולדה גם היא בהונגריה בשנת 1907, שניהם עלו לישראל לאחר המלחמה בשנת 1945, ואבי נולד בשנת 1949. האם אני זכאי לאזרחות\דרכון הונגרי ? האם אשתי וילדיי זכאים גם הם ? אגב אנו נשואים מעל 10 שנים. תודה
אתה ולדיך זכאים לאזרחות הונגרית. אשתך תהיה זכאית רק אם היא שולטת ברמה בינונית טובה בשפה ההונגרית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עקרונית ניתן כבר עכשיו לטפל בקבלת אזרחות הונגרית לכל הצאצאים של אביך בכפוף לכך שברשותכם מסמכים הונגריים מתאימים....
המשך תשובה