שלום רב, סבא רבא שלי היה יליד סלובקיה וכך גם סבא שלי, אבא שלי נולד בארץ וגם אני נולדתי בישראל. יש לי ולאבא שלי זכאות לאזרחות לפי סבא וסבא רבא?
לא ניתן לקבוע בוודאות אם אתם זכאים לאזרחות סלובקית. זה תלוי בתאריך עזיבת סלובקיה ותאריך הנישואין של סבך. לפרטים נוספים אני מציע לפנות אלי ישירות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אנא ציין היכן בדיוק נולדו הסבא והסבתא שלך, מתי עזבו את צ׳כוסלובקיה ומתי התחתנו. רק אז אוכל לקבוע את זכאותך לאזרחות סלובקית או צ׳כית....
המשך תשובה