שלום וברכה, אימי ז"ל נולדה בברנוביצ'י שבביאלורוסיה בזמן היותה תחת שלטון פולני ב-1916 אבי ז"ל נולד בז'שוב בפולין בזמן היותה תחת שלטון אוסטרו-הונגרי ב-1912 האם יש לי זכאות לאזרחות אירופאית כלשהיא? תודה.
הנתונים שמסרת לא מתאימים להסדרת אזרחות הונגרית, צ׳כית או סלובקית בהם עוסק הפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כל מקרה, משתנה בהתאם לנתונים האישיים של המבקש. למשל אם המבקש שינה את שמו במהלך חייו או התגרש, זה משפיע מהותית על עלות הטיפול ומשך הטיפול. לקבלת פרטים נוספים אנא פני למשרד....
המשך תשובה