הוריה של אמי במקור מעיירות בקרפטים של צ'כוסלובקיה, שרדו את השואה ועלו לארץ ב-1946. סבי מצד אמי נולד מרקביץ וסבתי מליסיצ'ה שהיום נחשבות לאוקראינה למיטב ידיעתי. רציתי לדעת האם יש סיכוי לקבל אזרחות צ'כית? (או סלובקית).
במקרה שלך, ניתן להסדיר אזרחות הונגרית בלבד בכפוף למציאת מסמכים מתאימים ולימוד בסיסי של השפה ההונגרית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עליך לפעול במסלול של קבלת אזרחות ללא ידיעת השפה. הסיכוי שיש תיעוד לגבי ויתור האזרחות של סבך אצל הרשויות ההונגריות הוא אפסי....
המשך תשובה