שלום רב, בני השתחרר לא מזמן מהצבא והוא מעוניין כעת להוציא דרכון הונגרי אשר יעניק לו אפשרות לעבודה באירופה. אמי נולדה בהונגריה בעיר פץ ב-1931, משם היגרה לארה"ב לפני מלחמת העולם השניה, ובשנת 1968 עלתה לארץ כשהייתי כבת ארבע. אין לנו אזרחות אמריקאית, ואמי במצב דימנציה מתקדם ואינה זוכרת אם ויתרה על אזרחותה ההונגרית. איך מבררים כזה דבר? והאם לבני יש סיכוי לקבל דרכון הונגרי? תודה, רחל גולדשטיין
במקרה הנ"ל כדאי להגיש בקשה. הסיכוי שהאזרחות נשלל מאימך נמוך. את מוזמנת לצור עימי קשר טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אני מניח שאביך עלה ארצה בתור קטין ולכן הרשויות הסלובקיות לא יסתפקו רק בהוכחת האזרחות שלו אלא גם של הוריו. עקרונית, במראה המתואר קיימת זכאות לאביך, לך וצאצאים שלך. לקבלת פרטים נוספים, אנא צור קשר עם מש...
המשך תשובה