שלום, סבתא שלי מצד אבי נולדה וגדלה בהונגריה. לפני שפרצה המלחמה היגרה עם המשפחה לאמריקה. אני מתעניין להוציא אזרחות הונגרית. האם אני יכול להתחיל בהליך או שקודם אבא שלי צריך להוציא אזרחות?
במידה ואביך זכאי לאזרחות הונגרית, עקרונית ניתן לדלג עליו ולהסדיר האזרחות לך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עקרונית אתה זכאי לתושבות מקומית בהונגריה בהסתמך על האזרחות ההונגרית של אשתך. התושבות ניתנת אם מרכז חייך הוא בהונגריה ותוכל להוכיח זאת מול הרשויות הפורטוגליות. התושבות תפתח בפניך זכויות של מגורים, עבו...
המשך תשובה